Friday, November 26, 2010

Lawatan YAB Datuk Seri Hj Ahmad b Said ke Ladang Besol dan Pasir Raja


YAB Dato Seri Hj. Ahmad Bin Said sempat beramah mesra dengan penduduk Kg. Pasir Raja

DUNGUN HARI INI


Bukit Besi 25,Nov 2010 - YAB Datuk Seri Hj. Ahmad Bin Said hadir ke Ladang dan Kg. Pasir Raja dalam lawatan kerjanya selama satu hari semalam seterusnya merasmikan majlis CSR: Pemimpin Bersama Rakyat dan penyerahan bantuan Paip Poly Kg.Pasir Raja yang disumbangkan oleh kumpulan Kayu Kayan Terengganu Sd. Bhd. serta bantuan pentadbiran kepada JKKK.

Dalam majlis sebelumnya, Menteri Besar Terengganu itu sempat meluangkan masa melawat ladang rakyat tapak semaian kelapa sawit di ladang besol bagi membantu rakyat di negeri ini dalam usaha mengsifarkan kemiskinan rakyat negeri Terengganu.

Turut sama dalam majlis itu pemimpin-pemimpin diperingkat Bahagian, cawangan dan pemimpin-pemimpin sayap parti UMNO seterusnya para hadirin yang hadir memeriahkan majlis.

Dalam Akhir ucapan YAB Menteri Besar Terengganu menyeru rakyat supaya terus menyokong kerajaan Barisan Nasional kerana jasa bakti yang dicurahkan oleh kerajaan Barisan Nasional sangat besar berbanding pembangkang yang hanya pandai bercakap dan mengkritik kerajaan Barisan Nasional.


No comments:

Post a Comment