Thursday, March 11, 2010

NIRA KELULUT TARIKAN UTAMA MARANG VILLAGE RESORT & SPA


ENAK… Pemilik Marang Village Resort & Spa,Puan Hawa Abdul Rahman (duduk) bersama para pengunjung.

MARANG 10 Mac - Keenakkan air nira kelulut telah terbukti sebagai daya tarikan utama pengunjung ke Marang Village Resort & Spa.

Menurut pemilik resort tersebut , Puan Hawa Binti Abdul Rahman, 49, semenjak beroperasinya resort ini air nira telah menjadi salah satu minuman utama kepada para pengunjung.


Tambahnya lagi, bekalan air nira tersebut diperolehi daripada penduduk setempat yang mengusahakan nya, selain turut memasarkan secara komersial ke serata tempat dan ini telah terbukti kehebatannya apabila mendapat permintaan dan sambutan di pasaran.

Menurut Encik Jusoh Bin Osman,78, yang merupakan salah seorang pengusaha dan pembekal air nira Kelulut, minuman ini memang berkhasiat untuk kesihatan antaranya boleh menyegarkan badan dan melawaskan pembuangan air kecil jika diamalkan secara berterusan.

Harapan pemilik resort agar perusahaan air nira dapat membantu memajukan Industri Kecil dan Sederhana (IKS) di daerah Marang seiring dengan kejayaan pengusaha resort.



DUNGUN HARI INI

2 comments:

  1. usaha yang kental dalam kumpulan..menghasilkan sebuah kejayaan...tahniah kepada semua peserta kursus kewartawanan APMT siri ke 3 kali ini..

    ReplyDelete
  2. sepatutnya program ini dalam blog marang

    ReplyDelete